Онлайн
Счетоводител
Верният партньор на бизнеса

В подкрепа на малкия и среден бизнес

Онлайн счетоводството е начин на комуникация между нашата кантора и клиентите ни, както и с всички държавни институции като НАП, НОИ, НСИ, Инспекция по труда, Агенция по вписванията и др., чиято организация на работа позволява електронно взаимодействие със счетоводителите. Всичко се извършва с наш електронен подпис
Булфи Такс е счетоводна кантора с дългогодишен опит в предлагането нa професионални финансови услуги на български и международни фирми в различни сфери на икономиката. Разполагаме с висококвалифициран екип от специалисти в счетоводната отчетност. Стремим се винаги да бъдем в унисон с новите технологии и бързо променящите се потребности на новото време.
Идеята ни е напълно да заменим традиционната услуга, която сте получавали до момента и да добавим допълнително улеснение и функционалност. Това повишава ефективността на Вашата работа, редуцира оперативните разходи и загубата на време, които могат да се инвестират в бизнеса. Чрез иновативният модел за обслужване успяваме да намалим разходите Ви за счетоводни услуги до минимум и да бъдем част от успеха на Вашия бизнес.
Как работим ние
Фактуриране
Създавате с един клик лесно и бързо фактури по Ваша персонализация. Добавяте фирмено лого и всякакви данни, който са ви нужни. Изпращате по емайл, сваляте на PDF или линквате фактури директно към контрагентите.
Локация
За да решите на кого да поверите счетоводството си вече не е нужно да се съобразявате с Вашата локация. Избирайки да работите с екипа от специалисти на Счетоводна мрежа Булфи Такс, Вие ще имате опцията да ни предоставяте документацията, свързана с дейността на Вашия бизнес, изцяло по електронен път, без да се налага да ни посещавате лично.
Мобилна версия
С едно натискане на бутона на Вашия смартфон, таблет или друго устройство с камера, да сканирате счетоводни документи като приходни/разходни фактури, месечен касов отчет на фискалното устройство, документи на служители и т.н. Така автоматично ги качвате в нашата система, където специалистите ни ги обработват.
Екип от специалисти
Всяко едно действие е под контрола на нашите счетоводители. Постоянна комуникация с екипа ни през мейл, телефон или платформа.
Счетоводна отчетност
Заявявате към нас - договори за назначаване и освобождаване на служители, изпращане на болнични листи, изискане на служебни бележки, документи за регистрации на фирма и др.
Облачно съхранение
Удобството да качвате и съхранявате онлайн Вашите документи като имате достъп до тях по всяко време и от всяка точка на света. Ние ги архивираме в PDF файлове и по този начин Ви осигуряваме хранилище защитено с SSL 256 бита криптиране .
Какво се изисква от Вас
Ние НЕ изискваме от нашите потребители да имат счетоводни познания, както и такива от Българското законодателство или да извършват каквито и да е счетоводни операции. Това оставете на Нас - квалифицираните счетоводители на Булфи Такс.
От Вас се изисква единствено периодично - минимум един път месечно, препоръчително на по-малък период да качвате Вашите отчети и документи през нашата платформа, мейл или споделено пространство. Ако има служители за назначаване и освобождаване да се изпрати заявка за изпълнение и др.
Нашите счетоводители ще обработят постъпилите данни и ще попълнят платежни нареждания, декларации и други изискуеми документи.
Често задавани въпроси
Защо да изберете нашите счетоводители?
Нашият екип от сертифицирани счетоводители не само притежава дългогодишен опит, но и се ангажира с постоянна актуализация на знанията си в областта на счетоводството. С нас ще получите персонализирано обслужване и експертен съвет, който ще ви помогне да вземете информирани решения за финансовото бъдеще на вашия бизнес.
Има ли значение в кой град се извършва дейността и регистрацията на фирмата ми?
Онлайн метода на счетоводство, който предлагаме е дистанционен и няма значение къде се намира седалището на фирмата и къде се извършва дейността. Единствено Ви е нужен интернет достъп.
Колко дни са необходими за започването на съвместна работа и създаване на профил в онлайн системата?
Времето, зависи от бързината на физическата размяна на първоначалните документи и варира между 5-10 дни.
Какви са методите на плащане на абонаментния пакет?
Има ли различни методи за заплащане на пакета за улеснение на нашите потребители:

С кредитни карти MASTERCARD, VISA, или VISA Еlectron
През акаунта Ви Paypal
Чрез онлайн системата на Ипей
Защо да изберем онлайн счетоводството пред традиционното?
Онлайн счетоводното обслужване навлиза с бързи темпове в днешния забързан дигитален свят на иновации и системи. Безспорно интернет осчетоводяването успява да повиши ефективността и да намали оперативните разходи, съпътстващи традиционната комуникация със счетоводителя, банки и институции. Досадния момент с обмен и подаване на документи остава в миналото.

На каса на Изипей

