Онлайн
Счетоводител
Верният партньор на бизнеса

В подкрепа на малкия и среден бизнес

Булфи Такс е счетоводна кантора с дългогодишен опит в предлагането нa професионални финансови услуги на български и международни фирми в различни сфери на икономиката. Разполагаме с висококвалифициран екип от специалисти в счетоводната отчетност и правото. Стремим се винаги да бъдем в унисон с новите технологии и бързо променящите се потребности на новото време. Затова стартирахме проекта съвместно с ИТ специалисти и уеб дизайнери - онлайн система за счетоводно обслужване.
Идеята ни е напълно да заменим традиционната услуга, която сте получавали до момента и да добавим допълнително улеснение и функционалност. Това повишава ефективността на Вашата работа, редуцира оперативните разходи и загубата на време, които могат да се инвестират в бизнеса. Чрез иновативният модел за обслужване успяваме да намалим разходите Ви за счетоводни услуги до минимум и да бъдем част от успеха на Вашия бизнес.
Как работим ние
Онлайн счетоводството е начин на комуникация между нашата кантора и клиентите ни, както и с всички държавни институции като НАП, НОИ, НСИ, Инспекция по труда, Агенция по вписванията и др., чиято организация на работа позволява електронно взаимодействие със счетоводителите.
Фактуриране
Създавате с един клик лесно и бързо фактури по Ваша персонализация. Добавяте фирмено лого и всякакви данни, който са ви нужни. Изпращате по емайл, сваляте на PDF или линквате фактури директно към контрагентите.
Локация
За да решите на кого да поверите счетоводството си вече не е нужно да се съобразявате с Вашата локация. Избирайки да работите с екипа от специалисти на Счетоводна мрежа Булфи Такс, Вие ще имате опцията да ни предоставяте документацията, свързана с дейността на Вашия бизнес, изцяло по електронен път, без да се налага да ни посещавате лично.
Мобилна версия
С едно натискане на бутона на Вашия смартфон, таблет или друго устройство с камера, да сканирате счетоводни документи като приходни/разходни фактури, месечен касов отчет на фискалното устройство, документи на служители и т.н. Така автоматично ги качвате в нашата система, където специалистите ни ги обработват.
Екип от специалисти
Всяко едно действие е под контрола на нашите счетоводители. Постоянна комуникация с екипа ни през мейл, телефон, платформа или нашите Вайбър и Телеграм канали.
Счетоводна отчетност
Заявявате към нас - договори за назначаване и освобождаване на служители, изпращане на болнични листи, изискане на служебни бележки, документи за регистрации на фирма и др.
Облачно съхранение
Удобството да качвате и съхранявате онлайн Вашите документи като имате достъп до тях по всяко време и от всяка точка на света. Ние ги архивираме в PDF файлове и по този начин Ви осигуряваме хранилище защитено с SSL 256 бита криптиране .

Какво се изисква от Вас
Ние НЕ изискваме от нашите потребители да имат счетоводни познания, както и такива от Българското законодателство или да извършват каквито и да е счетоводни операции. Това оставете на Нас - квалифицираните счетоводители на Булфи Такс.
От Вас се изисква единствено периодично - минимум един път месечно, препоръчително на по-малък период да качвате Вашите отчети и документи през нашата платформа, мейл или споделено пространство. Ако има служители за назначаване и освобождаване да се изпрати заявка за изпълнение и др.
Нашите счетоводители ще обработят постъпилите данни и ще попълнят платежни нареждания, декларации и други изискуеми документи, свързани с услугата.
Потребителите ни имат две възможности за извършване на плащане:
- да внесат на каса/онлайн банкиране дължимите задължения към бюджета;
- да предоставят правата на счетоводната ни кантора да извършваме плащанията към бюджета.
Често задавани въпроси
Изискват ли се по-специфични умения за работа с платформата и мобилното приложение?
Уеб базираните модули са създадени за удобство, бързина и функционалност в помощ на бизнеса. Разбира се след започване на съвместна работа , екипа ни ще Ви разясни начина на работа и ще създаде профил в нашата система.
Има ли значение в кой град се извършва дейността и регистрацията на фирмата ми?
Онлайн метода на счетоводство, който предлагаме е дистанционен и няма значение къде се намира седалището на фирмата и къде се извършва дейността. Единствено Ви е нужен интернет достъп.
Колко дни са необходими за започването на съвместна работа и създаване на профил в онлайн системата?
Времето, зависи от бързината на физическата размяна на първоначалните документи и варира между 5-10 дни.
Какви са методите на плащане на абонаментния пакет?
Има ли различни методи за заплащане на пакета за улеснение на нашите потребители:



С кредитни карти MASTERCARD, VISA, или VISA Еlectron
През акаунта Ви Paypal
Чрез онлайн системата на Ипей

На каса на Изипей

Всички дебитни карти поддържани от Борика
